13 maja 2010

Crumble z rabarbarem

Składniki:
1/2 kg rabarbaru
4 łyzki brązowego cukru

kruszonka:
60 g cukru
40 g mąki
60 g zimnego masła
30 g zmielonych orzechów i migdałów (pół na pół)
cukier waniliowy
Piekarnik rozgrzać do 180 st.
Rabarbar pokroić i wymieszać z brązowym cukrem.
Wymieszać składniki kruszonki, zagnieść między palcami kruszonkę.
Naczynie do zapiekania wysmarować masłem, włozyć do niego rabarbar, posypać kruszonką.
Piec 20-25 min.
przepis w wersji uproszczonej zaczerpnęłam stąd.

5 komentarzy:

  1. Pyszne takie crumble! Ja też parę dni temu zrobiłam, bardzo szybko zniknęło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, ze przepis sie przydal :) Crumble smakowicie sie prezentuje!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiane przeze mnie.. kwaśny pyszny rabarbar i słodki wierzch.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jutro też crumble z rabarbarem... koniecznie! fajnacki przepis. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kusicie tym rabarbarem...Musze na targ zaraz pomknąć! :-)

    OdpowiedzUsuń