18 maja 2010

Bułki z boczkiem i szczypiorkiem zapiekane ze szpinakiem

bułki przed zapiekaniem.

Bułki z boczkiem i szczypiorkiem:
przepis pochodzi z blogu "Gotuję bo lubię"

Składniki:
3 szklanki maki
1 łyzeczka proszku do pieczenia
1/2 łyzeczki sody
1/2 łyzeczki soli
1/2 łyzeczki cukru
120 g miękkiego masła
niepełna szklanka maślanki
1 jajko
50 g pokrojonego boczku
pęczek dymki
4 łyzki sera zółtego

Składniki sypkie połączyć, mokre tez. Dodać mokre do suchych, chwilę wyrobić. Uformować bułeczki (mnie wyszło 9 ). Piec 15-20 min. w temp. 220 st.
Po przestudzeniu bułeczek przekroiłam je na pół. Szpinak zblanszowałam, dodałam sól i starty ser zółty. Posmarowałam tym połówki bułek i zapiekłam w piekarniku.
Bardzo smaczne danko.



3 komentarze:

  1. Też piekłam te bułeczki, pyszne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowicie wyglądają z tym szpinakiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! :-) Żałuję, ze chwilowo nie mam czasu na pieczenie bułeczek i ciastek...:/

    OdpowiedzUsuń