16 maja 2009

Weekendowa piekarnia # 31 - Cebularze






Dzisiaj mój debiut w Weekendowej Piekarni. Dzięki Cebularzom - debiut udany. Faktycznie - po usmażeniu cebuli - reszta to już sama przyjemność i żadna praca.
Wyszło mi ok. 20 (nie mogę podać dokładnie, bo większości już nie ma...).

Ponieważ zapomniałam kupić margarynę - zastąpiłam ją masłem i są trochę zbyt twarde, ale tylko zaraz po wyjęciu z piekarnika;po godzinie-dwóch miękną. Tyle, że mało którym dane było zmięknąć...

Przepis na blogu Zawszepolki.


2 komentarze:

  1. Paproszku Drogi :) W imieniu Margot (ktora pewnie juz w drodze a dalekie strony) witam w Piekarni :)) Debiut bardzo udany cebularze wygladaja jak malowane! :))) I bardzo sie ciesze, ze smakowaly i ze na stale przylaczysz sie do Weekendowej :)
    Pozdrawiam cieplo,
    Polka

    OdpowiedzUsuń
  2. i witam serdecznie w Weekendowej piekarni ,debiut w pięknym stylu -cebularze pysznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń